Deze aankoop- en leveringsvoorwaarden zijn van toepassing wanneer u als klant goederen koopt bij Signlabs Sweden Ltd. Signlabs Sweden AB
Tegelbruksvägen 1, 517 91 Bollebygd
Org Nr: SE559028918601
Op signlabs.nl worden prijzen weergegeven in GBP, zowel met als zonder BTW.
We accepteren VISA en Mastercard. Uw kaart wordt gedebiteerd wanneer we uw bestelling verzenden. Onze partner voor deze transacties is Bambora. De betaling geschiedt via een beveiligde verbinding. Lees meer over Bambora
De betalingstermijn van de factuur is 20 dagen. Bij betaling via Factuur worden kosten in rekening gebracht voor het afrekenen. In het geval van het uitblijven van een betaling is een overeengekomen en wettelijke aanmaningsvergoeding verschuldigd. De rente bij te late betaling bedraagt 2% per maand. We behouden ons het recht om vooraf een kredietcontrole uit te voeren voordat we uw bestelling verwerken.
Afhankelijk van het gewicht en de afmeting worden uw goederen geleverd als brieven of pakketten.
De levertijd is afhankelijk van het product dat u bestelt. Voor betaling kunt u altijd de levertijd van uw bestelling zien. Express levering is ook mogelijk.
Leveringskosten zijn altijd per order 3.90€ excl. BTW
Wanneer het pakket bij een afleverpunt aankomt, ontvangt u een melding via e-mail of sms. Als klant bent u er voor verantwoordelijk dat het mobiele nummer, adres en e-mailadres door u correct ingevoerd zijn. We behouden ons het recht om de klant een vergoeding in rekening te brengen voor pakketten die niet bij de bezorgdienst zijn opgehaald of bij levering zijn aangenomen. De vergoeding verwijst naar de kosten van retourzending, de administratiekosten en de administratietoeslag.
Bij aankoop van speciaal bestelde en gepersonaliseerde goederen vervalt het herroepingsrecht zodra de productie aanvangt. Bent u niet tevreden over uw product, neem dan contact met ons op. De klantenservice zal u helpen
Mochten er onverhoopt gebreken zijn aan de goederen die u heeft gekocht, houdt Signlabs zich aan alle wettelijke garantievoorschriften. Als het product dat u ontvangt defect is, neem dan contact met ons op. De klantenservice "zal u helpen. Voor een snellere afhandeling verzoeken wij u uw volledige naam, het ordernummer, een korte omschrijving van de reden van de klacht, een foto van de schade en uw contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres) te vermelden.
Wanneer u zich registreert en bestelt, gaat u ermee akkoord dat wij uw gegevens in ons bedrijf opslaan en gebruiken met als enig doel het voltooien en leveren van de service die u van ons verwacht. U heeft recht op het ontvangen van de gegevens die wij van u hebben opgeslagen en als u van mening bent dat deze onjuist of niet relevant zijn, kunt u om rectificatie of verwijdering uit ons klantenregister verzoeken. Neem contact op met ons om dit proces te starten. Klantenservice. We garanderen ook dat we geen persoonlijke gegevens zullen verkopen of overdragen.
We verzamelen zo min mogelijk informatie. We hebben uw adres nodig om de goederen naar u te kunnen verzenden. Als u als bedrijf zijnde met factuur wilt bestellen, hebben we uw inschrijvingsnummer KvK nodig. Als u met een creditkaart betaalt, moet u uw creditcardnummer vermelden. Het wordt verzonden via een beveiligde server en Bambora verwerkt kaartbetalingen bij ons. Voor een veilige levering hebben we uw e-mailadres en mobiele nummer nodig om contact met u op te nemen met afleveringsbevestigingen, gewijzigde informatie enz.
We gebruiken de gegevens om uw bestelling te verzenden. We gebruiken uw e-mailadres en mobiele nummer om u informatie te sturen.
Wij gebruiken cookies om goederen in uw winkelwagen te kunnen bewaren. We gebruiken ook de dienst ""Google Analytics"", die ook cookies gebruikt. Hier leest u meer over wat het voor u betekent.
We zullen uw gegevens nooit aan iemand anders doorgeven. Uitzonderingen worden alleen gemaakt als we daartoe wettelijk verplicht zijn.
Informatie wordt alleen opgeslagen als basis voor financiële transacties. Als u een account bij ons heeft geopend, kunt u alle gewenste informatie verwijderen. Als u uw account wilt sluiten, neem dan contact met ons op. De klantenservice zal u helpen met het opheffen van uw account